Sider

fredag den 25. oktober 2013

Mine træningsrutiner??


Én af mine mål for dette år var, at jeg endelig ville arbejde for at blive bedre til at løbe, da det bare aldrig har været noget, jeg har kunnet finde ud af. Men hvis du har fulgt bloggen gennem noget tid, så husker du måske, at det ikke ligefrem gik ret godt, da jeg fik ualmindelig ondt i benene og fandt ud af, at der er noget ved mine sener i underbenene, som ikke vil opføre sig ordenligt, når jeg løber. Jeg investerede dog i et par noget bedre løbesko, nemlig de lysegrå på billedet fra Nike, som jeg købte i Stadium, og de har helt klart hjulpet, men jeg tror bare aldrig, jeg bliver rigtig god til at løbe.

Derfor må jeg ty til lidt andre træningsmetoder, da det jo er vigtigt at holde sig i gang. Det gør jeg bl.a. ved hjælp af min fitnesshulahopring (kan købes i Stadium - mærket er Casall), mine forældres crosstrainer, og ikke mindst masser af gå- og cykelture, som er mere skånsomt for mine irriterende sarte ben. Fælles for alle disse træningsaktiviteter er dog, at det er super vigtigt med noget ordenligt fodtøj, hvilket du selvfølgelig kan finde et stort udvalg af i Stadium (se mere her). Når det kommer til løbe- og træningssko vil jeg helt klart anbefale, at du tager ind i deres fysiske butikker, så du kan få hjælp til at finde de helt rigtige sko til dig, da det jo netop er så vigtigt. Og nu vi snakker om vigtighed, så husk også en rigtig god og støttende sports-bh - sådan én kan man altså bare ikke undvære!

Men min pointe er egentlig bare, at man ikke skal give op, hvis det ikke er alle træningsaktiviteter, der fungerer for én, som løb bare ikke gør for mig. Der er så mange andre muligheder for at få noget dejlig motion og sammen med det rigtige træningsudstyr, så kan det altså ikke gå helt galt! :)

(Reklame for Stadium - men jeg står selvfølgelig 100% inde for det..)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...