Sider

onsdag den 14. september 2016

Sund og nem topping til koldskål


Jeg glemte helt at få delt denne super nemme lille opskrift med jer hen over sommeren, men siden sommeren er vendt så fantastisk tilbage, tænker jeg bestemt at koldskål er super relevant igen. Jeg er nemlig kæmpe fan af koldskål og specielt når vejret er dejlig sommerligt. MEN det er jo desværre ikke et særlig sundt måltid, specielt ikke når man tilsætter kammerjunkere, som virkelig bare er nogle små (lækre) kaloriebomber. Heldigvis har jeg fundet denne lækre og vildt nemme kombination, som er en mindst ligeså lækker topping til koldskål - synes jeg i hvert fald ;)

Ingredienser:
Grovvalsede havregryn
Chiafrø
Mandler
Akaciehonning

Fremgangsmåde:
Tilsæt den ønskede mængde havregryn, mandler og chiafrø på en pande, og hæld en smule akaciehonning over. Rist på panden indtil blandingen bliver let gylden, og lad den efterfølgende køle lidt ned inden servering. Så nemt er det!

Jeg kan desuden virkelig også anbefale at røre en god mængde hindbær i din koldskål og servere med forskellig frisk frugt, som jeg har gjort på billedet. Det er så lækkert og friskt! Så er koldskål pludselig ikke helt så usundt længere :)

Follow on Bloglovin

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...